1588 або
(044) 202-1588
згідно з тарифами відповідного оператора зв'язку
Для дому Для компанiй
Електронна звітність
ДТЕК Київські електромережі пропонує своїм юридичним клієнтам-споживачам електроенергії надсилати та отримувати документи від ДТЕК Київські електромережі дистанційно (через інтернет) за допомогою веб-сервісу «Особистий кабінет ДТЕК Київські електромережі».

Що потрібно, щоб надсилати та отримувати документи та інформацію від ДТЕК Київські електромережі через інтернет

  1. Зареєструватися в Особистому кабінеті ДТЕК Київські електромережі (безкоштовно);
  2. Отримати електронний цифровий підпис (348 грн на 2 роки).


 

Переваги електронного документообігу

  1. Економія часу — здавайте звіти про спожиту електроенергію, не виїжджаючи зі свого офісу.
  2. Безпечність — електронний документ захищено від підробок за допомогою електронного цифрового підпису, тому ніхто окрім уповноваженої особи не зможе підписати та здати звіт від імені Вашого підприємства.
  3. Офіційність — документ, підписаний за допомогою електронного цифрового підпису, має таку ж юридичну силу, як документ зі звичайним підписом та «мокрою» печаткою.

Електронний документообіг значно заощаджує час! Відтепер можна забути про необхідність відвідувати центр обслуговування щомісяця!


 

Хто забезпечує функціонування електронного документообігу

Особистий кабінет ДТЕК Київські електромережі безкоштовний веб-сервіс, який працює на базі інтернет-магазину комунальних послуг mega-billing.com від компанії «Мегасофт» — розробника білінгових систем для обліку електроенергії.
Електронний цифровий підпис (ЕЦП) надається Акредитованим центром сертифікації ключів (АЦСК) ТОВ «Інтер-Метл» і дає змогу точно визначити особу, яка підписала документ та час, коли документ був підписаний. Це унеможливлює підробку документації.