1588 або
(044) 202-1588
згідно з тарифами відповідного оператора зв'язку
Для дому Для компанiй
Питання-відповідь

Відсутнє електропостачання. Де я можу дізнатися про час відновлення?

Для клієнтів ДТЕК Київські електромережі цілодобово працює контакт-центр. Щоб отримати відповідь на будь-яке запитання щодо електропостачання, необхідно набрати короткий номер 1588. Для дзвінків з мобільного телефону можна скористатися номером (044) 202-1588.

Також за цими телефонами можна повідомити про несправності в електро- та теплопостачанні, незадовільну роботу лічильників, і фахівці ДТЕК Київські електромережі оперативно відреагують на скаргу.

В автоматичному режимі ​можна дізнатися:
  • інформацію про діючі тарифи на електричну та теплову енергію,
  • адреси та режими роботи центрів обслуговування клієнтів,
  • інформацію про аварійні вимкнення у мережах,
  • стан особового рахунку з оплати за використану електроенергію,
  • а також повідомити показання електролічильника.
Наскільки корисна ця стаття?
Надзвичайно
корисна
Дуже
корисна
Частково
корисна
Не дуже
корисна
Абсолютно
марна

Чому ця стаття не є корисною? Яку інформацію потрібно додати?

Оберіть потрібний варіант зі списку нижче або поставте відмітку навпроти пункту "Інше", щоб вказати конкретні недоліки цієї статті.

(не обов'язково)
 

Ми отримали Ваш відгук про статтю. Дякуємо!