1588 або
(044) 202-1588
згідно з тарифами відповідного оператора зв'язку
Для дому Для компанiй
Питання-відповідь
Встановлення, заміна, перенесення
Незалежно від кількості будівель, розташованих за однією адресою, як правило, встановлюється один лічильник. Я...
Для встановлення окремого приладу обліку Вам потрібно звернутися до центру обслуговування клієнтів "ДТЕК Київські електромережі". Просимо взяти з собою такі документи:
Для збільшення потужності приладу обліку електроенергії Вам необхідно отримати технічні умови в ДТЕК Київські електромережі за адресою: вул.&n...
Право розпломбовувати ввідний автомат (ввідний автоматичний вимикач) мають тільки представники ДТЕК Київські електромережі. Т...
Вам обов’язково потрібно звернутися до центру обслуговування клієнтів ДТЕК Київські електромережі та написати заяву про розпломбування лічильника (або відправити свою заявку через веб-сервіс «Замовити послугу»). Будь-які операції з пломбами на лічильнику має здійснювати працівник ДТЕК Київські електромережі.
Зверніться до центру обслуговування клієнтів ДТЕК Київські електромережі з письмовою заявою про обстеження. В...
Наразі клієнтами використовуються два види лічильників: індукційні та сучасні електронні. Т...