ПрАТ «ДТЕК Київські електромережі» 
Контакт-центр: 1588 або (044) 202-15-88
Сайт: www.dtek-kem.com.ua
 

Питання-відповідь
Довідки та загальні питання
Для клієнтів ДТЕК Київські електромережі цілодобово працює контакт-центр. Щоб отримати ві...
У разі відключення квартири/будинку від електропостачання за заборгованість, побутові клієнти отримують повідомлення про відключення за 30 днів до дати відключення...
 Ви можете зателефонувати на Лінію довіри СКМ за телефоном 0800-60-0777 або скористатись формою звортного зв’язку ...
           Мiж енергопостачальною компанiєю i споживачами електричної та теплової енергiї встановлюються так званi «межi розподiлу», що закрiплюються у договорах.           Так, напр...
​Кожен із клієнтів ДТЕК Київські електромережі може задатися питанням, а чи зобов’язаний він впускати до квартири незнайомих людей, які представилися працівниками компанії та пояснили, що їх візит пов'язаний з перевіркою приладу обліку спожитої електроенергії або лічильників гарячого водопостачання.   Діяльність енергопостачальної компанії ...
Багатоквартирний будинок У разі, якщо у квартиру багатоквартирного будинку подається напруга за межами номінальної, необхідно звернутися до балансоутримувача будинку — ЖЕО/ОСББ, що обслуговує Ваш будинок, уточнити можливу причину та, за необхідності, викликати чергового електрика. Поспілкуйтеся із сусідами — якщо подібна ситуаці...
  Для відправлення запиту до ДТЕК Київські електромережі ​​Якщо Ви хочете отримати відповідь ДТЕК Київські електромережі на своє питання — Вам потрібно повідомити свої персональні дані (ім’я, особовий рахунок, адре...