1588
(067)
(050)
210-1588
для стаціонарних
Новини
02 вересня 2019

Сервіси онлайн: ДТЕК Київські електромережі збільшив перелік дистанційних послуг

ДТЕК Київські електромережі розширив список послуг, які побутові споживачі можуть замовляти, не виходячи з дому. Тепер залишити заявку стосовно роботи лічильника, його опломбування/розпломбування, параметризації або показників споживання можна дистанційно. За допомогою інтернету або телефону.

Дистанційні послуги - це швидко і зручно. Ходити в Центри обслуговування клієнтів (ЦОК) не потрібно - достатньо зателефонувати або залишити повідомлення на сайті. Оператор ДТЕК Київські електромережі опрацює заявку, з’ясує необхідну інформацію, виставить рахунок (якщо послуга платна) і узгодить зручний для клієнта час (якщо необхідний візит співробітника).

«Ми змінюємо наші сервіси, робимо їх максимально простими і зручними для наших клієнтів. Щоб вони не мали справу із зайвими паперами, бюрократичними процедурами і витрачали мінімум власного часу. Нові послуги - це системне продовження роботи ДТЕК по впровадженню корисних для клієнтів продуктів. Так ми створюємо європейську якість обслуговування і сервісу», - прокоментував генеральний директор ДТЕК Київські електромережі Маріс Куніцкіс.

Сьогодні доступні близько 20 дистанційних сервісів - платні і безплатні. За словами представників ДТЕК Київські електромережі, компанія працює над подальшим розширенням переліку таких послуг для побутових споживачів. Це сучасно, зручно і в повній мірі відповідає запитам киян. Повний список онлайн сервісів можна дізнатися за посиланням: https://dtek-kem.com.ua/ru/podannya_zayavok_cherez_kolltsentr

Замовити послуги можна за телефонами: 1588 (зі стаціонарних), (044) 202-15-88 (для дзвінків з мобільних і стаціонарних телефонів), +38 (067) 210-15-88 (Київстар), +38 (050) 210- 15-88 (Vodafone), 0-800-50-1588 (безкоштовно зі стаціонарних і мобільних) або на сайті компанії https://dtek-kem.com.ua/contacts.