1588 або
(044) 202-1588
згідно з тарифами відповідного оператора зв'язку
Для дому Для компанiй
Послуга з оперативного обслуговування електроустановок

Для кого?

Послуга з оперативного обслуговування електроустановок пропонується для юридичних осіб будь-якої форми власності та фізичних осіб, які мають у власності (на балансі або в управлінні) електроустановки 110/35/10/0,4 кВ та не мають необхідного персоналу для їх обслуговування.
 

Скільки коштує?

Вартість послуги за місяць з оперативного обслуговування електроустановок*

Послуга

кВ
Ціна
(грн з ПДВ)
Оперативне обслуговування однієї трансформаторної підстанції (ТП) з 1 трансформатором 10/0,4 379,05
Оперативне обслуговування однієї трансформаторної підстанції (ТП) з 2-ма і більше трансформаторами 10/0,4 702,99
Оперативне обслуговування 1 км кабельної лінії (КЛ) 0,4 168,69
Оперативне обслуговування 1 км кабельної лінії (КЛ) 10 185,09
Оперативне обслуговування 1 км кабельної лінії (КЛ) 35-110 232,68
Оперативне обслуговування одного розподільчого пункту (РП) 10 852,12
Оперативне обслуговування однієї підстанції (ПС) 110/10 1 234,12
Оперативне обслуговування однієї підстанції (ПС) 35/10 1 226,41
Оперативне обслуговування однієї комірки 10 90,87
*Вартість договору розраховується індивідуально для кожного об'єкта обслуговування.

 

Як скористатися?

Щоб скористатися послугою потрібно укласти договір з ДТЕК Київські електромережі на оперативне обслуговування електроустановок.

 

Для укладення договору потрібно:

1) Звернутися за адресою: м. Київ, вул. Новокостянтинівська, 20, кім. 260 і написати заяву про укладення договору. Телефон для довідок: (044) 207-64-78;
 

Завантажити бланк заяви про укладення договору

Необхідні документи для оформлення послуги:

Якщо Ви юридична особа або фізична особа-підприємець
  • копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи та/або виписку (або витяг) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • свідоцтва платника ПДВ та/або виписки з реєстру платників ПДВ;
  • копія свідоцтва платника єдиного податку та/або виписки з реєстру платників єдиного податку;
  • копія установчого документа - Статуту;
  • копія документа про призначення керівника (наказ, протокол засідання правління, протокол загальних зборів тощо);
  • довіреність на особу-представника;
  • відомості про особу, відповідальну за передачу (реєстрацію в Єдиному реєстрі) податкових накладних та розрахунків коригування до них (телефон, ПІБ, електронна адреса)
  • реквізити, оформлені на бланку підприємства, завірені підписом керівника та мокрою печаткою.

Копії документів необхідно надавати з мокрою печаткою власника електроустановки.
Додатково для фізичних осіб-підприємців
  • паспорт (копія 1-7 сторінок і сторінки, де зазначені дані прописки);
  • копія довідки про присвоєння індивідуального номера платника податків;
  • згода-повідомлення про надання персональних даних.
Завантажити згоду-повідомлення про надання персональних даних


Копії документів необхідно надавати з підписом власника електроустановки.
Якщо Ви фізична особа
  • паспорт (копія 1-7 сторінок і сторінки, де зазначені дані прописки);
  • копія довідки про присвоєння індивідуального номера платника податків;
  • згода-повідомлення про надання персональних даних.

Завантажити згоду-повідомлення про надання персональних даних



Також необхідно надати технічну документацію та документи на право власності (баланс або управління) на електроустановки

Технічна документація
  • копія технічних умов, технічних рішень, договору на приєднання (при наявності);
  • копія технічних справкок на кабельні лінії (при наявності);
  • копія акта розмежування балансової належності електромереж та експлуатації відповідальності сторін.

Копії документів надаються з мокрою печаткою власника електроустановки.
Для фізичних осіб - копії документів надаються за підписом власника електроустановки.
Документи на право власності (баланс або управління)
  • копія документа, яка підтверджує право власності на електроустановки (баланс або управління)
  • балансова довідка (оригінал)

Копії документів надаються з підписом власника електроустановки.
Для фізичних осіб - копії документів надаються за підписом власника.

2) Після написання Вами заяви і надання необхідних документів фахівці ДТЕК Київські електромережі проведуть обстеження електроустановок спільно з власником для визначення їх технічного стану.

3) За результатами обстеження електроустановок фахівці ДТЕК Київські електромережі оформлять акт технічного обстеження із зазначенням технічних параметрів.

4) На підставі акта обстеження фахівці ДТЕК Київські електромережі проведуть техніко-економічні розрахунки і підготують проект договору з оперативного обслуговування електроустановок 110/35/10/ 0,4 кВ.
 

Завантажити бланк договору для юридичних осіб

Завантажити бланк договору для фізичних осіб

5) З Вами зв'яжуться і запросять до ДТЕК Київські електромережі для підписання договору з Вашого боку;

6) Після підписання договору Ви отримаєте свій екземпляр;

7) Оплату за надані послуги потрібно буде здійснювати щомісяця згідно з актами наданих послуг до договору.