Для дому Для компанiй
1588
(067)
(050)
210-1588
для стаціонарних
Акти порушень

Що таке акт порушення? Як виявляються порушення та у яких випадках складаються акти порушень?

Згідно з розділом X Кодексу комерційного обліку електричної енергії (ККОЕЕ) ДТЕК «Київські електромережі» має здійснювати нагляд за засобами обліку електричної енергії своїх споживачів. Споживач, в свою чергу, повинен надавати безперешкодний регламентований доступ представникам ДТЕК «Київські електромережі».

Згідно з п. 8.2.5 Правил роздрібного ринку електричної енергії (ПРРЕЕ) у разі виявлення під час контрольного огляду або технічної перевірки уповноваженим представником ДТЕК Київські електромережі порушень ПРРЕЕ, у тому числі фактів безоблікового споживання електричної енергії, на місці виявлення порушення у присутності споживача (представника споживача) або іншої особи, яка допустила представників ДТЕК Київські електромережі на об’єкт споживача для проведення перевірки (за умови посвідчення цієї особи), оформлюється акт про порушення. Один примірник акту передається споживачу, інший залишається у представника ДТЕК Київські електромережі. Споживач має право внести до акта свої зауваження. Окрім опису виявленого порушення, в акті зазначається також дата проведення засідання комісії з розгляду актів про порушення.

У разі відмови клієнта підписувати акт, в ньому робиться відповідна позначка. В цьому випадку акт вважається дійсним, якщо його підписали більше одного уповноваженого представника ДТЕК Київські електромережі та одна незаінтересована особа або більше одного уповноваженого представника ДТЕК Київські електромережі, а відмова споживача підписувати акт про порушення підтверджується відео зйомкою.

Якщо другий екземпляр акту про порушення в день його складання не вручено, то він (разом із запрошенням на комісію з розгляду актів про порушення) надсилається клієнту поштою.

Основні види порушень ПРРЕЕ, у результаті виявлення яких складається акт про порушення:

 

  1. Пошкодження або відсутність на приладах обліку пломб з відбитками тавр про повірку приладів обліку, тавр ДТЕК Київські електромережі або індикаторів.
  2. Пошкодження приладів обліку (розбите скло, пошкодження цілісності корпусу тощо) або інші дії споживача, які призвели до зміни показань приладів обліку (фіксація індикатором впливу постійного (змінного) магнітного або електричного полів, використання фазозсувного трансформатора тощо).
  3. Самовільне підключення електроустановок, струмоприймачів або електропроводки до електричної мережі без порушення схеми обліку.
  4. Самовільне підключення електроустановок, струмоприймачів або електропроводки до електричної мережі з порушенням схеми обліку.
  5. Використання «штучного нуля», що призвело до споживання не облікованої електричної енергії.

Як відбувається засідання комісії з розгляду актів про порушення? Які документи потрібні клієнтові, щоб взяти участь у засіданні?

Акт про порушення ПРРЕЕ розглядається комісією, яка складається не менше, ніж з трьох представників ДТЕК Київські електромережі. Засідання комісії проходить за адресою: м. Київ, вул. Новокостянтинівська, 1а, каб. 411.

Основне завдання комісії — на основі акту про порушення визначити обсяг недоврахованої електричної енергії та суму завданих споживачем збитків. Розрахунки здійснюються відповідно до глави 8.4 розділу 8 ПРРЕЕ, затверджених Постановою №1525 від 18.07.2019 року.

Споживач має право бути присутнім на засіданні комісії. Для цього він обов’язково повинен мати при собі документ, що посвідчує його особу (паспорт). Якщо на комісії буде присутній уповноважений представник клієнта, то з собою потрібно мати довіреність та документ, що посвідчує особу (паспорт). Додатково при собі клієнту (представнику клієнта) необхідно мати всі матеріали та докази, які стосуються порушення та споживач вважає за потрібне надати на розгляд комісії.

Які будуть результати розгляду акту про порушення комісією?

Рішення комісії з розгляду актів про порушення оформлюється протоколом. Разом із протоколом клієнтові надається розрахунок обсягів недоврахованої електричної енергії та/або збитків та рахунок на їх сплату.

Клієнт має сплатити рахунок за актом порушення протягом 30 календарних днів від дня отримання рахунка.

У разі несплати рахунка клієнтом, ДТЕК Київські електромережі має право звернутися з позовом до суду та припинити постачання електричної енергії після прийняття судом рішення на користь ДТЕК Київські електромережі.

Послідовність дій при виявленні порушень споживачем Правил роздрібного ринку електроенергії:

  1. Виявлено порушення споживачем Правил роздрібного ринку електроенергії.
  2. Складено акт про порушення ПРРЕЕ.
  3. Споживачу видано акт про порушення ПРРЕЕ та запрошено на засідання комісії з розгляду актів про порушення.
  4. Проведено засідання комісії з розгляду акту про порушення ПРРЕЕ, на якому розраховано обсяг недоврахованої електричної енергії та/або завданих збитків і видано рахунок споживачу на сплату.
Наскільки корисна ця стаття?
Надзвичайно
корисна
Дуже
корисна
Частково
корисна
Не дуже
корисна
Абсолютно
марна

Чому ця стаття не є корисною? Яку інформацію потрібно додати?

Оберіть потрібний варіант зі списку нижче або поставте відмітку навпроти пункту "Інше", щоб вказати конкретні недоліки цієї статті.

(не обов'язково)
 

Ми отримали Ваш відгук про статтю. Дякуємо!