Для дому Для компанiй
1588
(067)
(050)
210-1588
для стаціонарних
ІКЦ

Інформаційно-консультаційний центр по роботі із споживачами електричної енергії ПрАТ «ДТЕК Київські електромережі»

Окрім центрів обслуговування клієнтів   ПрАТ «ДТЕК Київські електромережі» (фахівці яких обслуговують споживачів електричної енергії на особистому прийомі) та контакт-центру (де можна отримати консультацію телефоном за номером 1588 або (044) 202-1588 з мобільного, а також відправивши повідомлення за допомогою форми зворотного зв’язку), у ПрАТ «ДТЕК Київські електромережі» діє Інформаційно-консультаційний центр по роботі із споживачами електричної енергії (ІКЦ).

ІКЦ був створений при ПрАТ «ДТЕК Київські електромережі» для підвищення якості надання послуг із розподілу (передачі) електричної енергії та вдосконалення взаємовідносин із споживачами.

Інформаційно-консультаційний центр обслуговує фізичних та юридичних осіб — населення, підприємців, компанії. Усі консультації та надання інформації в Інформаційно-консультаційному центрі здійснюються на безоплатній основі.

Основні функції ІКЦ:

  • Надання інформації та консультацій споживачам при вирішенні різного роду питань щодо послуг із розподілу (передачі) електричної енергії;
  • Робота з письмовими зверненнями клієнтів, інформаційними запитами, пропозиціями, скаргами;
  • Розгляд на комісії ІКЦ проектів відповідей щодо спірних питань між Компанією та споживачами.

Звертатися до ІКЦ варто у випадку, коли виникло спірне питання або конфліктна ситуація, яку неможливо вирішити у центрі обслуговування клієнтів.

Особистий прийом клієнтів в ІКЦ:

У разі неможливості вирішення питань з фахівцем або начальником центру обслуговування клієнтів (питання можуть стосуватися виконання вимог Договорів про надання послуг з розподілу/приєднання, чинних нормативно-правових актів та нормативно-технічних документів, що діють в електроенергетиці), Ви можете звернутися до фахівців ІКЦ, які проводять розгляд спірних питань на особистому прийомі. Прийом клієнтів здійснюється за попереднім записом.

Щоб записатися на прийом, зателефонуйте до контакт-центру ПрАТ «ДТЕК Київські електромережі» за номером 1588 (зі стаціонарного телефону) або (044) 202-15-88 (для дзвінків з мобільного та стаціонарного телефону), повідомте своє ім’я, адресу, контактний телефон і стисло зміст питання, яке необхідно розглянути.

Засідання комісії ІКЦ:

При виникненні спірних питань між ПрАТ «ДТЕК Київські електромережі» та споживачами електричної енергії міста Києва, вирішення яких потребує залучення представників державних органів (Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) та Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії в місті Києві (Держенергонагляд)), у разі необхідності збирається комісія ІКЦ. До складу комісії ІКЦ входять начальник ІКЦ, представники НКРЕКП та Держенергонагляду.

Комісією ІКЦ ретельно перевіряються та аналізуються факти з питань, які передбачені порядком денним, та приймаються об’єктивні рішення відповідно до вимог нормативно-технічних документів та чинного законодавства України.

Адреса ІКЦ: м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 31

E-mail: https://dtek-kem.com.ua

Режим роботи:  

Понеділок-Четвер: 8.00-17.00

П`ятниця: 8.00-15.30.

Обідня перерва: 12-12.45