ДТЕК Київські електромережі підвищує надійність своїх інформаційних систем
24 березня ДТЕК Київські електромережі розпочав технологічні роботи на інформаційних сервісах задля підвищення надійності та стійкості інформаційних систем. На час проведення робіт функції деяких каналів зв’язку з компанією будуть обмежені. Орієнтовний період проведення робіт – 4-6 днів. Компанія повідомить про відновлення повноцінної роботи своїх сервісів.
ДТЕК Київські електромережі 24 березня розпочав технологічні роботи на інформаційних сервісах. Роботи триватимуть до кінця місяця.
На період технологічної профілактики кол-центр компанії не працюватиме. Проте сайт та чат-боти в Telegram та Viber, які можна знайти за назвою «ДТЕК Київські електромережі» продовжать працювати. Тож рекомендуємо вам найближчими днями використовувати саме їх для передачі показників лічильника тощо. Також, ми з радістю відповімо вам у соцмережах, для чого ми вже збільшили кількість працівників на цей період.
Для тих клієнтів, які не звикли користуватись онлайн-каналами комунікації, компанія рекомендує звернутися до близьких і знайомих, які користуються онлайн-сервісами і допоможуть зв’язатися з оператором системи розподілу онлайн.
Проведення технічних робіт дозволить оператору системи розподілу забезпечити безперебійну та надійну роботу інформаційних систем.
Про завершення робіт компанія обов’язково проінформує своїх клієнтів.
ДТЕК Київські електромережі приносить вибачення своїм клієнтам за тимчасові незручності.
Разом переможемо! Слава Україні!