Стандарти та показники якості
Стандарти та показники якості
Інформація щодо дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування клієнтів
-
Інформація щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг ОСР та сум наданих компенсацій за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг
- Інформація щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості електропостачання ПрАТ «ДТЕК Київські електромережі» за 2024 рік
- Інформація щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості електропостачання ПрАТ «ДТЕК Київські електромережі» за 2023 рік
- Інформація щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості електропостачання ПрАТ «ДТЕК Київські електромережі» за 2022 рік
- Інформація щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості електропостачання ПрАТ «ДТЕК Київські електромережі» за 2021 рік
- Інформація щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості електропостачання ПрАТ «ДТЕК Київські електромережі» за 2020 рік
- Інформація щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості електропостачання ПрАТ «ДТЕК Київські електромережі» за 2019 рік
- Інформація щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості електропостачання ПрАТ «ДТЕК Київські електромережі» за 2018 рік
-
Звіт про звернення та скарги користувачів (споживачів) оператора системи розподілу
- Звіт про розгляд письмових звернень/скарг/претензій споживачів в 2024 році
- Звіт про розгляд письмових звернень/скарг/претензій споживачів в 2023 році
- Звіт про розгляд письмових звернень/скарг/претензій споживачів в 2022 році
- Звіт про розгляд письмових звернень/скарг/претензій споживачів в 2021 році
- Звіт про розгляд письмових звернень/скарг/претензій споживачів в 2020 році
- Звіт про розгляд письмових звернень/скарг/претензій споживачів в 2019 році
-
Звіт щодо показників комерційної якості надання послуг з розподілу електричної енергії
-
Надійність електропостачання
Надійність (безперервність) електропостачання споживача характеризується такими показниками:
1) індекс середньої тривалості довгих перерв в електропостачанні в системі (SAIDI) розраховується як відношення сумарної тривалості довгих перерв в електропостачанні в точках комерційного обліку електричної енергії, в яких було припинене електропостачання за звітний період, до загальної кількості точок комерційного обліку електричної енергії за формулою.
- ti – тривалість i-ї тривалої перерви в електропостачанні, хв.
- ni – кількість клієнтів, відключених у результаті 1-ї тривалої перерви в електропостачанні
- k – кількість тривалих перерв в електропостачанні упродовж звітного періоду
- і – номер тривалої перерви в електропостачанні, і = 1, 2, 3, ... k
- n – загальна кількість клієнтів
2) індекс середньої частоти довгих перерв в електропостачанні в системі (SAIFI) розраховується як відношення сумарної кількості відключених точок комерційного обліку електричної енергії, в яких було припинене електропостачання внаслідок усіх довгих перерв в електропостачанні протягом звітного періоду, до загальної кількості точок комерційного обліку електричної енергії за формулою.
- ni - кількість клієнтів, відключених в результаті довгої перерви в електропостачанні;
- k – кількість тривалих перерв в електропостачанні упродовж звітного періоду;
- і - номер довгої перерви в електропостачанні, i = 1, 2, 3, ... k;
- n – загальна кількість клієнтів
3) індекс середньої частоти коротких перерв в електропостачанні в системі (MAIFI) розраховується як відношення сумарної кількості відключених точок комерційного обліку електричної енергії, в яких було припинене електропостачання внаслідок усіх коротких перерв в електропостачанні протягом звітного періоду, до загальної кількості точок комерційного обліку електричної енергії за формулою.
- nj – кількість точок комерційного обліку електричної енергії, у яких було припинено електропостачання в результаті j-ї короткої перерви в електропостачанні, од.;
- r – кількість коротких перерв в електропостачанні упродовж звітного періоду;
- j – номер короткої перерви в електропостачанні, j = 1, 2, 3,… r.
4) розрахунковий обсяг невідпущеної електроенергії (ENS) розраховується як сума добутків кількості точок комерційного обліку електричної енергії, в яких було припинене електропостачання, на тривалість довгої перерви та на середнє споживання електроенергії на відповідному рівні напруги за формулою.
- ti – тривалість i-ї тривалої перерви в електропостачанні, хв.
- ni – кількість клієнтів, відключених у результаті 1-ї тривалої перерви в електропостачанні
- k – кількість тривалих перерв в електропостачанні упродовж звітного періоду
- і – номер тривалої перерви в електропостачанні, і = 1, 2, 3, ... k
-
Якість електричної енергії
Якість електричної енергії характеризується фізичними параметрами поставленої споживачу електричної енергії та їх відповідністю встановленому стандарту.
-
Параметри якості електричної енергії в точках приєднання споживачів у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення» (далі — ДСТУ EN 50160:2014).
-
Стандартна номінальна напруга Uп для мереж низької напруги загального призначення має значення 220 В між фазним і нульовим проводом або між фазними проводами:
- для трифазних чотирипровідних мереж: Uп=220 В між фазним та нульовим проводом;
- для трифазних трипровідних мереж: Uп=220 В між фазними проводами;
Зміна напруги не повинна перевищувати ±10 % від величини номінальної напруги.
-
Частота напруги електропостачання для мереж низької напруги має бути в межах:
- для систем, які синхронно приєднані до ОЕС України — 50 Гц ±1 % протягом 99,5 % часу за рік та 50 Гц +4 % (-6 %) протягом 100 % часу;
- для систем без синхронного приєднання до ОЕС України — 50 Гц ±2 % протягом 99,5 % часу за рік та 50 Гц ±15 % протягом 100 % часу;
-
Показник довготривалого флікера (мерехтіння), спричиненого коливанням напруги, для мереж низької напруги має бути меншим або рівним 1 для 95 % часу спостереження.
-
95 % середньоквадратичних значень складника зворотної послідовності напруги електропостачання, усереднених на 10-хвилинному проміжку, для мереж низької напруги мають бути в межах від 0 % до 2 % від складника напруги прямої послідовності.
-
95 % середньоквадратичних значень напруги кожної гармоніки, усереднених на 10-хвилинному проміжку, для мереж низької напруги мають бути меншими або рівними наступним значенням:
Непарні гармоніки Парні гармоніки не кратні 3 кратні 3 порядок відносна амплітуда порядок відносна амплітуда порядок відносна амплітуда 5 6,0 % 3 5,0 % 2 2,0 % 7 5,0 % 9 1,5 % 4 1,0 % 11 3,5 % 15 1,5 % 6...24 0,5 % 13 3,0 % 21 0,5 % 17 2,0 % 19 1,5 % 23 1,5 % 25 1,5 % 7. Сумарний коефіцієнт гармонічних спотворень напруги електропостачання, ураховуючи всі гармоніки до 40-ї включно, для мереж низької напруги має бути меншим чи рівним 8 %.
8. Показники якості електричної енергії для мереж середньої та високої напруги, методи випробування та інші характеристики якості електроенергії наведені у ДСТУ EN 50160:2014.
-
-
Моніторинг дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування клієнтів
2024 р.
- Результати моніторингу дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування клієнтів за I квартал 2024 р.
- Результати моніторингу дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування клієнтів за IІ квартал 2024 р.
- Результати моніторингу дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування клієнтів за IІІ квартал 2024 р.
- Результати моніторингу дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування клієнтів за IV квартал 2024 р.
2023 р.
- Результати моніторингу дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування клієнтів за I квартал 2023 р.
- Результати моніторингу дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування клієнтів за II квартал 2023 р.
- Результати моніторингу дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування клієнтів за III квартал 2023 р.
- Результати моніторингу дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування клієнтів за IV квартал 2023 р.
2022 р.
- Результати моніторингу дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування клієнтів за I квартал 2022 р.
- Результати моніторингу дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування клієнтів за II квартал 2022 р.
- Результати моніторингу дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування клієнтів за III квартал 2022 р.
- Результати моніторингу дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування клієнтів за IV квартал 2022 р.
2021 р.
- Результати моніторингу дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування клієнтів за I квартал 2021 р.
- Результати моніторингу дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування клієнтів за II квартал 2021 р.
- Результати моніторингу дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування клієнтів за III квартал 2021 р.
- Результати моніторингу дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування клієнтів за IV квартал 2021 р.
2020 р.
- Результати моніторингу дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування клієнтів за I квартал 2020 р.
- Результати моніторингу дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування клієнтів за II квартал 2020 р.
- Результати моніторингу дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування клієнтів за III квартал 2020 р.
- Результати моніторингу дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування клієнтів за IV квартал 2020 р.
-
Моніторинг дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів
З метою забезпечення інформаційної безпеки, що пов’язана зі збройною агресією рф проти України, ми були змушені обмежити доступ до певного контенту на сайті ДТЕК Київські електромережі
-
Звітність оператора системи розподілу ПРАТ «ДТЕК Київські електромережі» щодо показників надійності електропостачання за формою 11-НКРЕКП
2025 рік
2024 рік
2023 рік
2022 рік
2021 рік
2020 рік
2019 рік
2018 рік